Non Stop Deschis Magazin Timisoara

Magazin Profi

Non Stop Deschis Magazin Timisoara reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre Magazin Profi - Non Stop Deschis Magazin Timisoara.


Daca aveti nevoie de: Non Stop Deschis Magazin Timisoara
contactazeaza-ne completand formularul de aici

1979 – Belgia – se deschide primul magazin PROFI. Afacerea este dominată de ideea de magazin de discount, dar nu se elimină nici posibilitatea dezvoltării unei rețele de magazine de cartier.
2006 – PROFI înseamnă 146 de magazine, din care 45 în Belgia, 75 în Ungaria, 25 în Romania.
2007 – PROFI România se va extinde cu încă 11 magazine fiind totodată și începutul expansiunii în Moldova, Muntenia și Oltenia.
2009 – PROFI finalizează acţiunea de rebranding a magazinelor Albinuţa şi la sfârşitul anului, având un număr de 67 de magazine este achiziţionată de Polish Enterprise Fund VI (PEF VI), fondul de private equity administrat de Enterprise Investors, semnând un acord de achiziţionare a 100% din acţiunile Profi Rom Food.
2010 – În martie Polish Enterprise Fund VI (PEF VI), administrat de Enterprise Investors (EI) finalizează tranzacţia de achiziţionare a Profi Rom Food.
Enterprise Investors (EI) este cea mai veche şi una dintre cele mai mari firme care administrează fonduri de private equity şi venture capital din Europa Centrală şi de Est.
Firma a fost înfiinţată de John P. Birkelund şi Robert G. Faris, care au pionierat industria de private equity şi venture capital din SUA şi care sunt în prezent autorităţi recunoscute în domeniu. Bazându-se pe succesul din SUA şi din Europa Occidentală, aceşti experţi în private equity au introdus în Europa Centrală şi de Est cele mai bune practici ale industriei şi au devenit mentorii echipei de investiţii a Enterprise Investors.
Firma administrează şapte fonduri de private equity şi venture capital ce totalizează 1,7 miliarde euro. Până în prezent, aceste fonduri au investit 1,3 miliarde euro în 115 companii dintr-o gamă variată de sectoare şi au vândut 91 de investiţii cu venituri totale de 1,4 miliarde euro. EI are o experienţă vastă în investiţiile din sectorul de retail, cu €220 milioane investite în companii din acest domeniu până în prezent.
2011 – Într-un singur an, au fost inaugurate 26 de magazine, ceea ce a determinat reputata publicației de afaceri Ziarul Financiar să califice PROFI drept lanțul de retail modern din România cu cea mai agresivă extindere în 2011.
2012 - La sfârșitul anului 2012, PROFI număra deja 149 de magazine.
2013 - În august 2013, Profi sărbătorea 173 de magazine, iar lista deschiderilor continuă...! :)

Aproximativ 140.000 de clienți calcă pragul magazinelor PROFI în fiecare zi pentru a se bucura de cele peste 5000 de produse oferite de acestea, multe dintre ele la unele dintre cele mai bune prețuri de pe piață. PROFI încurajează producția locală, peste 90% din sortimentația PROFI fiind produsă în România.
Succesul PROFI se datorează într-o măsură considerabilă și numărului din ce in ce mai mare de branduri proprii care tind să se apropie de 20% din totalul produselor.

Galerie foto