Magazin Focsani

PACO Supermarket

Magazin Focsani reprezinta pagina unde puteti gasi informatii utile despre Magazin Focsani: PACO Supermarket.

   

   Societatea PACO a luat fiinta in 1995 , intr-o perioada in care era la putere comertul traditional intr-o maniera occi-balcanica, fara criterii de vanzare bine conturate, fara strategii de marketing profesionale , adaptandu-se doar la cerintele pietii (nematurizate inca ), dupa criterii relativ perimate si primare.
Primul magazin al societatii avea o suprafata de 48 mp , treptat datorita adaptarii la cerintele pietii si la anumite norme de conduita in vanzari , societatea nostra a ajuns sa opereze in 6 locatii cu autoservire si un NON- STOP , cu cresteri spectaculoase a cifrei de afaceri . Societatea are acum 200 de angajati.
Sursele de finantare au venit in mare parte din sistemul bancar si din profitul reinvestit in totalitate . Am avut oferte de preluare dar nu s-au finalizat, (intotdeauna in spatele unui pret bun se ascunde altul si mai bun !) , suntem in continuare deschisi la discutii cu orcine ,dar in acelasi timp cautam si o noua locatie pentru a deschide un nou magazin.
   Continuam sa extindem o retea locala de SUPERMARKETURI de proximitate si sa consolidam un brand propriu , brandul PACO. Urmarim definirea unei imagini stabile , cu un loc bine stabilit pe piata locala de retail si in sufletul clientului nostru vecin si de ce nu si prieten .
Pentru reusita in retail , mai ales pe fondul concurentei fara precedent , exacerbata de viziunile sumbre pe care le aduce criza economica, conceptul de magazin trebuie reinventat , fara a iesi insa din tiparele si din standardele impuse de regulile jocului de pe aceasta piata. Trebui sa redefinim conceptul de magazin , trebuie sa reconsideram importanta primordiala a clientului , sa-i anticipam nevoile si sa-l surprindem placut cu inovatiile si cu noile noastre strategii de marketing.
   PACO continua sa dezvolte un concept de magazin nou, cald , prietenos ( la sfarsitul anului 2008 am reusit sa aducem la standarde si primul magazin deschis , care suferise doar extinderi repetate realizate in “limita posibilitatilor”) : cu spatii largi pentru clienti ,cu un ambient muzical deosebit , cu oferte si promotii bine plasate , bine comunicate, cu un personal stabil si deosebit de amabil si prietenos cu clientii. Este foarte importanta si o strategie a preturilor de vanzare foarte solida , respectiv apropierea cu preturile de vanzare de marii jucatori internationali ( utopic vorbind , pentru ca nu-i asta solutia de a contracara efectele invaziei hipermarketurilor , avem alte metode specifice ) si personalizarea fiecarui pret a ficarui produs dupa anumite criterii( respectiv frecventa vanzarii , puterea brandului respectiv , categoria de clienti caruia i se adreseaza produsul , reclama TV , why not ?, etc ).
   Comunicarea cu clientii incepe cu firma luminoasa mare si simpla , cu o denumire scurta si usor de retinut : PACO , mergand mai departe cu comunicarea in-shore ( promotii , reclame , sampling-uri , ambient placut , curatenie , apropierea angajatilor de clienti , servire ireprosabila, mercantizare proprie , tombole si nu in ultimul rand comunicarea in afara magazinului : reviste si pliante proprii , reclama stradala , aparitii in reviste publicitare , reclama la radio local, aparitii pe wall-screen , bannere , sacose personalizate etc.
   Experimentam in permanenta metode unice de comunicare cu clientii in retail si anume mijloace fine de fidelizare prin sensibilizarea lor : continuam sa oferim bilete gratuite la piese de teatru ( in limita unei valori nu foarte mari a cumparaturilor - in comparatie cu valoarea biletelor ), incercam o apropiere a personalului de clienti prin relatii interpersonale mai calde ( prin folosirea numelui clientului in discutia cu acesta), am oferit mici daruri simbolice absolut gratuit tuturor femeilor care au vizitat magazinele in ziua de 8 MARTIE , am imbracat un angajat in MOS CRACIUN care “isi facea veacul“ prin magazinele noastre spre deliciul “clientilor” de 1-8 ani , etc ; toate acestea aveau sa aiba evident si un recul in presa locala ceea ce ne-a adus un plus de imagine .
   Sursele de informare pe care le folosim in administrarea magazinelor sunt extrem de variate si vin din foarte multe directii , pe primul rand putem pune totusi cursuri, seminarii si aparitii editoriale de specialitate ,internetul, apoi o comunicare foarte buna cu producatorii si furnizorii , feet-back la procesul de vanzare : comunicarea cu clientii , si multe , multe altele : o reclama buna , un magazin nou , un ambient deosebit , greselile sau succesele altor jucatori din retail , un trend , etc.
   Unul din cele mai importante lucruri pe care trebuie sa il avem in vedere este imaginea magazinului . Imaginea este secretul absolut in vanzari. La magazine , aceasta imagine este formata din absolut orice detaliu legat de magazinul respectiv care poate da clientului o perceptie pozitiva sau negativa. Neobositi ,noi lucram in permanenta la ea.

Servicii

MODALITATI DE PLATA
- CASH
- TICHETE DE MASA (toate tipurile)
- CARD (Visa, Maestro, Visa Electron, Master Card, etc.)
- VIRAMENT BANCAR

XEROX
INCARCARE ELECTRONICA, CARTELE DE TELEFON (cel mai mic pret), BANCOMAT , plati WESTERN-UNION , achizitii ROVIGNETA AUTO , PLATI FACTURI ( ELECTRICA, GAZE , TELEKOM , ORANGE, VODAFONE , rate banca) , PLATI NUMERAR PENTRU SERVICII ON-LINE ,etc
DISPONIBILITATEA DE A FACE LIVRARI IN SISTEMUL BUGETAR, firma PACO este posesoare a unui certificat digital fiind inregistrata pe SEAP (serviciul electronic de achizitii publice)

LIVRARI LA DOMICILIU - magazin virtual cu peste 1000 de produse

Galerie foto