Veterinar nonstop

Veterinar nonstop

Veterinar nonstopVa recomandam pentru buna starea animalutului de companie sa tineti legatura si cu un veterinar nonstop.

In continuare va prezentam povestea unui medic veterinar.

Cand Kershenstein a inceput sa lucreze cu doctorul Jackson acum 26 de ani ca un insotitor de canisa, el nu a visat niciodata ca va fi intr-o buna zi un manager de cabinet - sau ca va fi elogiat la inmormantarea doctorului Jackson. La distrugerea familiei sale, atat la domiciliu, cat si la cea din clinica, Dr. Jackson a suferit un accident vascular cerebral si a decedat pe 14 aprilie. Editorul de gestionare a cabinetului in domeniul economiei veterinare, Dr. Ross Clark, spune ca Dr. Jackson a fost cel mai mare  medic veterinar certificat pe care il vazuse vreodata - sa nu mai vorbim de faptul ca era un om minunat. Dr. Clark a fost vicepresedinte regional al lui Dr. Jackson, cu cativa ani in urma, cand Centrele Nationale de PetCare detineau Clinica Veterinara Universitara in fata spitalelor de animale VCA.

"Dave a fost mereu in prima linie a seminariilor mele de la Washington, D.C. El a organizat odata o cina  cu prieteni care aveau si un interes in managementul cabinetului", spune dr. Clark. "Intalnirea a durat pana la miezul noptii."

Dedicarea doctorului Jackson a fost platita. Dr. Clark spune ca practica sa a fost mai mult de doua ori mai mare decat a celui mai bun medic veterinar si cel putin de patru ori mai mare decat a unui mediv veterinar normal. Dr. Jackson a vazut aproape doua ori mai multe cazuri decat ceilalti veterinari de top, a avut o taxa de tranzactie medie de 25% mai mare si a pastrat clientii sai fericiti, spune dr. Clark.

A trebuit sa aflam ce a facut acest practicant atat de special. Iata opt moduri de a fi un mare medic veterinar, inspirat de Dr. Jackson.

Dr. Jackson  dorea ca clientii sa fie multumiti cand era timpul sa paraseasca acest cabinet, deoarece echipa lui i-a facut sa se simta atat de bine. El a invatat membrii personalului - in special la receptie - cum sa-i faca pe proprietarii de animale de companie sa se simta speciali din momentul in care masina lor a intrat in parcare.

"Daca ploua, luam o umbrela pentru clienti", spune Kershenstein. "Dupa tratament, transportam mancare pentru animale in masina pentru ei. Facem tot ce este necesar pentru a impresiona clientii in orice moment."

Ar putea fi la fel de simplu ca sa va asigurati ca aveti numele fiecarui pacient exact inainte ca el sau ea sa intre pe usa, spune Kershenstein. Dr. Jackson a depus eforturi mari pentru a imbunatati experienta clientilor, de la instalarea unui bar  in zona de receptie la crearea unui program de plata cu  cardul pentru clientii care merita sa fie multumiti, felicitati sau consolati - chiar si in cazul unor probleme care nu tin de animalele de companie.

"Daca doamna Smith a intrat si a spus:" Sotul meu a avut doar o interventie chirurgicala la inima cu o saptamana in urma ", dupa ce clientul a parasit camera, doctorul Jackson i-a trimis o carte postala pentru ea. "Apoi o saptamana mai tarziu, doamna Smith a primit o carte postala care spunea:" Hei, sper ca sotul tau se descurca bine ".