Fondata in 1995, Mega Image este una dintre primele retele de supermarketuri aparute pe piata locala. Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer international infiintat in 1867 in Belgia ce opereaza pe trei continente. Mega Image este o companie in plin proces de expansiune care isi propune sa fie prima alegere a clientilor in ceea ce priveste alimentele proaspete, calitatea produselor si sortimentatia unica si diversificata, toate oferite intr-un mediu ambiant cat mai placut.
In tot ceea ce face, Mega Image pune pe primul loc calitatea si prospetimea, alaturi de o ambianta specifica cu un caracter inconfundabil, originala, menita in primul rand, sa asigure clientilor confort si un acces cat mai facil la toate produsele oferite in cadrul unei sortimentatii foarte variate.
Compania detine in prezent pe piata locala doua formate de magazine: Mega Image si Shop& Go.
La finalul anului 2013, Mega Image este considerat unul din cele mai mari lanturi de supermarketuri din Romania si cel mai mare lant din Bucuresti. Reteaua cuprindea 296 de magazine, dintre care 168 magazine Mega Image, 127 magazine Shop&Go si un magazin sub brandul AB Cool Food.
Prin investitii permanente in tehnologii performante, cum ar fi cuptoare pentru produse de panificatie, rotisoare de ultima generatie, noi tipuri de rafturi pentru o expunere cat mai eficienta a produselor, Mega Image va continua sa se focuseze pe calitate, diversitate si preturi avantajoase, pe dezvoltarea si remodelarea magazinelor sale pentru a oferi o experienta de cumparaturi cat mai placuta clientilor.
In 2014, Mega Image va continua sa puna accent pe proximitate, prospetime, accesibilitate si sa intareascat colaborarea cu furnizorii locali indeosebi pe dezvoltarea produselor locale proaspete, prin introducerea unei varietati mai largi sub brand-ul „Gusturi Romanesti”, cat si prin colaborarea pe marca proprie „365”.
Modul nostru de dezvoltare este unul durabil. In contextul economic actual dificil, Mega Image doreste sa imbunatateasca sanatatea si calitatea angajatilor si a clientilor sai prin controlul atent pe care il ofera standardelor de calitate si siguranta alimentara, garantand in acelasi timp preturi scazute si accesibile, pozitionand astfel Mega Image printre cei mai accesibili competitori de pe piata. Faptul ca in anul 2013 Mega Image a fost votat, pentru al doilea an consecutiv, “Cel mai bun comerciant” ales din randul companiilor FMCG (Premiile PIATA ale industriei bunurilor de larg consum), defineste probabil cel mai bine modul nostru de lucru si increderea pe care o avem in piata romaneasca.